Модель закладу було створено в 2001 році. Обрана модель свідчить про те, що заклад надає можливість учням вивчати поглиблено дисципліни філологічного напрямку. Діяльність закладу відбувається в режимі подальшого розвитку.
Метою освіти у гімназії є виявлення і розвиток здібностей кожного учня, формування духовно багатої, вільної, фізично здорової з творчим мисленням особистості, орієнтованої на високі моральні цінності, інтегрованої в систему національної і світової культур, здатної жити в новому суспільстві та брати активну участь у духовному розвитку суспільства. Тому. Головне кредо Гребінківської гімназії сьогодні - учити молодь бути не тільки майбутніми студентами, але й майбутніми громадянами суспільства, учити бути їх дорослими людьми. Саме перевага особистісного підходу до освіти й виховання відрізняє гімназію від інших навчальних закладів. Гребінківська гімназія передусім заклад освіти, що сприяє духовному зростанню дитини, сприяє її самореалізації в різних формах творчої діяльності. Вона не лише центр методичної думки, але й справжня школа педагогічної майстерності.
Педагоги гімназії завжди перебувають у стані пошуку шляхів реалізації цілої низки організаційних, педагогічних і методичних завдань, пов`язаних з тим, що Гребінківська гімназія – школа нового типу, база для відродження культу знань, освіченості, культури, духовності. У педагогічному колективі відбувається передача майстерності від досвідчених вчителів до молодих малодосвідчених.
Особливу увагу педагогічний колектив гімназії приділяє організації роботи із здібними та обдарованими дітьми. Була розроблена і успішно діє програма науково-дослідницької роботи, що допомогло залучити усіх учнів гімназії, починаючи з п`ятого класу до науково-дослідницької роботи: збір та обробка наукової інформації, написання та захист наукових доповідей та рефератів, проведення наукових диспутів. Учні гімназії активні учасники Всеукраїнських предметних олімпіад з базових дисциплін, конкурсів-захистів учнівських науково-дослідницьких робіт МАН, конкурсів учнівської творчості, тощо. Педагогічний колектив свято вірить у незаперечну істину: тільки творча особистість здатна виховати творчу людину.
Засуха Роман Валерійович
ДИРЕКТОР ГРЕБІНКІВСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ
Вчитель історії, правознавства та
Захисту Вітчизни.
Спеціаліст І категорії
Фокіна Юлія Юріївна
Заступник директора
з навчально-виховної роботи.
Вчитель англійської мови.
Спеціаліст вищої категорії
Старший вчитель
Токар Олена Петрівна
Заступник директора з
навчально-виховної роботи.
Вчитель української мови та літератури.
Спеціаліст вищої категорії
Старший вчитель